Найбільш популярні питання та відповіді на них

Налаштування цифрового телебачення Омега ТБ

Всі дії з активації та підключення послуги виконуються у вашому приватному кабінеті, тому для підключення послуги ТБ потрібно перейти у приватний кабінет.

У правій нижній частині екрану вибрати розділ “Підключити послугу”. У переліку послуг вибрати послугу Телебачення, та натиснути “Підключити”. Послугу буде підключено. Керування послугою відбувається у розділі Omega TV. Зайдіть у розділ Omega TV та у ньому виберіть бажаний ТБ пакет. Переконайтеся що Залишок коштів на рахунку дозволяє його підключити, у разі достатньої кількості коштів — послугу ТБ буде підключено.

Ви можете дивитись цифрове телебачення на наступних пристроях:

- Телевізор LG з платформою WEB OS v3.0 та вище.

- Телевізор Samsung з функцією Smart TV починаючи з 2017 року виготовлення

- На будь яких смартфонах та планшетах під керуванням операційних систем IOS та Android OS.

- На більшості мультімедійних приставок

- На вашому власному комп’ютері у браузері через приватний кабінет

Після того як послугу ТБ було підключено, потрібно виконати налаштування пристрою. Для того щоб дивитись ТБ необхідно встановити ТБ плеєр на Ваш пристрій. Зовнішній вигляд плеєру однаковий для всіх операційних систем IOS, Android OS, Web OS тощо. Назва ТБ плєеру: OmegaTV Online. Посилання для різних операційних систем нижче:

- Посилання для завантаження плеєру OmegaTV Online для Android OS

- Посилання для завантаження плеєру OmegaTV Online для IOS

Після першого запуску OmegaTV Online буде показано екран з проханням провести активацію пристрою. Одночасно у одному ТБ пакеті на одному акаунті можлива автивація та підключення до 5 пристроїв. Для активації потрібно зайти у приватний кабінет, вибрати послугу Телебачення, натиснути “ДОДАТИ ПРИСТРІЙ”, отримати код активації, ввести його у поле “Enter Activation Code” та натиснути “Активувати”.

Пристрій буде активовано, після чого для використання буде доступний перелік ТБ каналів згідно Вашого тарифного пакету.

Ви також можете використовувати будь який зовнішній IPTV/OTT плеєр, який вміє програвати зовнішні .m3u плейлісти. Це наприклад SSIPTV, Peers TV, OTT Player та інші.

У випадку використання зовнішньої програми (SSIPTV, Peers TV, тощо) — потрібно отримати посилання на .m3u плейліст. Для цього так само потрібно зайти у приватний кабінет, вибрати послугу Телебачення та СГЕНЕРУВАТИ ПЛЕЙЛІСТ, та ввести його адресу у відповідних налаштуваннях програми.

Також, передбачена можливість перегляду ТБ програм напряму у браузері вашого комп’ютеру — натиснувши “ДИВИТИСЯ ЗАРАЗ”.

Приємного користування послугою та приємного перегляду!

:)

Вгору

Регламент оплати послуг

Кожний користувач мережі X-Com має свій віртуальний рахунок (депозит). З цього рахунку щомісячно, 1-го числа кожного місяця знімається абонплата, згідно тарифу на який підключено користувача. Для того щоб на початок місяця уникнути відключення послуги, депозит станом на останній день місяця має бути більшим, ніж розмір абонплати, адже якщо після зняття абонплати депозит буде від'ємним - послуга автоматично припиняється.

Наприклад.

Ви підключені як фізична особа з тарифом 200 грн/міс. Станом на 31 березня Ваш депозит становить 100 грн. Для того щоб уникнути відключення на 1 квітня, Вам необхідно поповнити депозит не менш ніж на 100 гривен, адже 1-го числа буде знята абонплата 200 грн, тому якщо поповнення не буде - на 1 квітня депозит становитиме -100 грн, та послугу буде припинено.

Увага.

Автоматичний перерахунок послуги за невідпрацьований період не відбувається. Тому якщо Ви поповните депозит на 100 грн наприклад тільки 10 квітня, то послугу буде активовано лише 10 квітня, а депозит становитиме 0 грн.

100 + 100 - 200 = 0 грн.

Своєчасно поповнюйте свій рахунок. Стежити за станом свого рахунку Ви можете за допомогою "Особистого кабінету"

Вгору

Як можна сплатити за послуги?

Для того щоб поповнити особистий рахунок, необхідно знати свої реєстраційні дані (логін та пароль), які видаються при підключенні до мережі. Зазвичай логін це цифровий набір з 4-5-6 цифр. Оплату можливо виконати двома шляхами:

  1. У особистому кабінеті на нашому сайті у розділі "Оплата" - кредитною карткою. Потрібно ввести суму поповнення та реквізити Вашої картки.
  2. У мережі терміналів "EasyPay", "Global Money" та їх партнерів. Лого нашої компанії "Х-СОМ" знаходиться у розділі Інтернет та ТБ.

Увага! Зарахування коштів відбувається миттєво відразу по факту сплати, адже такі варіанти інтегровані з нашою білінговою системою, яка у свою чергу веде автоматичний облік нарахування та списання коштів. 

Забороняється сплата за прямими реквізитами товариства, адже рознесення коштів у такому випадку буде відбуватись у ручному режимі бухгалтером підприємства, та може тривати до 10 робочих днів. Оператори абонентського відділу доступу до розрахункового рахунку підприємства не мають. У випадку помилкової сплати коштів на прямі реквізити компанії, очікуйте зарахування, або звертайтесь з відповідною заявою до фінансового відділу для повернення коштів.

Вгору

Як відновити логін / пароль для доступу до Особистого кабінету?

Для цього є два варіанти:

  1. Зателефонувати до офісу компанії, та надавши підтвердження своєї особи (оператор може спитати паспортні дані, номер договору, номер телефону, e-mail та таке інше) - логін / пароль буде надіслано з СМС на контактний номер телефону.
  2. Надіславши на нашу офіційну e-mail адресу info@x-com.net.ua з Вашого контактного e-mail та з указанням номеру Договору запит, щодо відновлення логіну / паролю. У відповідь Вам буде надіслано Ваші реєстраційні дані.
Вгору